اپیلاسیون!
اگر ما هم به این ضرب المثل شیطان بزرگ اعتقاد داشته باشیم که "از هر 100$ که در میارید 99$ رو خرج تبلیغات کنید" به اهمیت تبلیغات، البته از نوع اگزجره اش بیشتر پی می بریم.
هر شخص حقیقی یا حقوقی برای تبلیغ کالا یا خدمات خود، نوعی از تبلیغ را انتخاب می کند. دامنه ی نوع تبلیغ، بسته به اهمیت کالا یا خدمات ارائه شده بسیار گسترده است که یکی از چیپ ترین آنها، پخش تراکت می باشد.
اما همین نوع تبلیغ هم به کمی، بله به کمی سواد نیاز دارد. معمولن از واژه ی "حراج" برای تبلیغ کالا استفاده می شود تا خدمات! ما می تونیم تو تبلیغمون بگیم حراج ماشین لباس شویی ولی نمی تونیم بگیم حراج شستن لباس!
هر چند تمام این گفته ها توضیح واضحات بود و تصویر بالا، بدون شرح و گویاست. اما اینها را گفتم که در این روز عیدی لال از دنیا نرفته باشم!
بی ربط:
کاش حداقل یاد بگیریم رطب خورده منع رطب نمی کند!
پ.ن:
1/ عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ... 100 شکر که این آمد و 100 حیف که آن رفت!
2/ خوشبحال اونی که تونست یه کاری برای خودش بکنه!
3/ قُمری تو را می خواند به قو (2بار)، پوپک به پو (2بار)، فاخته به کو (2بار) و من به هو (2بار)!
4/ حراج میزانپیلی، مانیکور، پدیکور، براشینگ، مکاپ، شینیون، ایمپلنت، ارتودنسی، موتور شویی، زیر شویی و ... با تعیین وقت قبلی!
5/ جاماندنت را نمی خواهم، حتی اگر برای من بمانی، گذشتنت را می خواهم، حتی اگر از من بگذری!
6/ من سهم ِ زخم از لبخند شاداب شمایم!








1/ آسمان سینه ام را چون شمائی مشتری ست